Sunday, October 09, 2011

Kenangan....huhu...

I dream of your touch while you are away,
I dream of your smile all through the day,
I remember the day,

You came into my life,
I dream of the day I will be your wife.

I dream of the day I can fall asleep next to you,
I dream of the day I can say I do.
To be your wife,
To be together for life,
Is a dream I have,
Every night.

Assalamualaikum semua..
mesti u all pelik kan..tetiba je aku post ayat omputih ni kan...ayat ni sebenarnya di dedikasikan untuk aku sebenarnya,dan dia merupakan seorang perempuan yang pernah rapat ngan aku,ni crita lama..haha...tiba-tiba je aku baca balik mesej2 lama dalam inbox fb ku terkeuar lak ayat ni...apa pun,semua tu dah jadi sejarah dalam kamus hidup aku...step forward...sedar tak sedar dah masuk tahun akhir aku kt USM ni...n citer lama ni dah menginjak ke angka 2 tahun...huhu....yang dah lepas tu lepas lah sudah....malas nak fikir sangat dah...sekarang ni aku bahagia dengan life yang ada..puas hati...syukur sangat2...aku bahagia di samping orang2 yang rapat dengan aku..even aku xde relationship dengan sapa2 pun dekat USM ni, aku masih beruntung sebab aku ada ramai kawan2 yang still care pasal aku...

hmmm..k lah... sebenarnya aku pun tak tau nak post apa, ni pun melalut je masa taip...ikut dan...haha... next entri mungkinn aku akan share pulak something yang berkaitan orang2 yang rapat dengan aku....huhuhu...
wassalam..... - A*I*R



No comments:

Post a Comment