Tuesday, March 01, 2011

pecah perut...HAHAHAHAHAH!!!!

assalamualaikum....
apa khabar kawan2 blogger sekalian...
kali ni aku cuma nak berkongsi apa yang aku rasa dan alami sebentar je td,xkurang dari sejam yg lepas...
hahaha...kalau difikirkan balik memg sangat2 melucukan,sangat geli hati,,macam nk luruh bulu ketiak aku yg lebat ni...oopppsss!!maaf,,agak happy malam ni....
aku xleh tahan tgk muka si Pha is tergelak sampai nak termuntah,,,yang si arif lak gelak sambil pakai helmet..hbis bergetar kepala dia sejibik mcam UFO....huah3!!!sorry kengkawan..terpaksa mention nama korg kt cni,,sebab aku xnak tipu watak....kah3!!!!yg xtahan sekali si munzir...dia punya gelak memg xigt dunia,,, ibaratkn kalau xde tar mau  dia berguling dari nazri tomyam sampai ke bakti gamaknya.......
semuanya bukan apa....kami jadi xtentu arah pasal si 'JEW' ni jew.....hahaha...
SEKIAN.....

P/S : aku cuma tulis JEW,,haha..

6 comments:

  1. aku tak kisah nak buh nama aku... tapi lebih elok kalau ko buh hyperlink sekali... hehehe

    ReplyDelete
  2. setakat ni aku xjumpa lg video rakaman tu...nt aku try tanya tokey nazri....

    ReplyDelete
  3. demn!!asal aku tade kat situ time tu..

    ReplyDelete
  4. sarah...ko xde sebab apa aku xsure,,,tp memg rugi ko xde,faiz sampai nak termuntah dia gelak..,,

    ReplyDelete