Monday, September 12, 2011

tak dijangka...

Assalamualaikum....


pe kabar sume....aku nak share sesuatu hari ni...korang pernah tak dapat kejutan yang tak disangka n dijangka...contohnya dapat hadi yg dah memang korang nak sgt,then tiba tak disangka2 ada orang bagi..huhu...
 ni pengalaman aku sendiri tau...aku baru je sampai penang pukul 2 pagi hari isnin...12.9.2011......
nak di jadikan ceriteranya,family aku bersungguh-sungguh nak antar aku balik kampus sedangkan jarak dari jengka ke penang lebih kurang 8 ke 9 jam perjalanan....aku pun just follow je la kehendak dorang... sampai je kt penang jam 2 pagi tu,kami menginap dekat lodging di taman tun sardon... lepas2 subuh tu aku plan nak sambung tidor bagi puas,,yelah,8 jam perjalanan,sapa tak letih kan....tpi mak aku tak bagi aku tidor sebab katanya nak keluar berjalan-jalan...aku pun turut je la....lepas tu kami satu family p round island,,walaupun x keseluruhan pulau tapi kepuasan terpancar jelas dari riak wajah mak aku.....hmmmm......mana kejutannya...hehehe....lepas pada tu la....... TO BE CONTINUE..

No comments:

Post a Comment