Saturday, February 26, 2011

terkilan lagi....


Bismillah arrahman arrahiim…
Aku terkilan…kenapa aku terkilan…biarlah ku coretkan di sini sahaja…
Dewasa ini aku tengok  golongan muda dah kurang menghormati golongan yang lebih tua, senang cakap ‘kuang ajaq’ la….
Aku terkilan dan sedih sangat-sangat….kenapa masih ada yang berkelakuan sebegini rupa…adakah mereka xpunya ibu dan ayah? Aku pasti mereka punya insan yang bergelar IBU dan AYAH,
Macam mana perasaan mereka kalau IBU dan AYAH mereka diperlakukan sebegitu rupa..aku pasti dan yakin mereka akan terasa dihina…tapi adakah mereka berfiikir sebab apa terjadi nya perkara tu? Mungkin itulah balasan dari Allah akibat dari perbuatan mereka….
Buat insan-insan yang berkenaan,ku doakan kalian agar menemui jalan pulang ke pangkal jalan..sama-sama kita berdoa untuk mencari keredhaan Allah…
Wallahu a’lam…

No comments:

Post a Comment