Friday, March 18, 2011

kesakitan dan kesedihan... macam irama dan lagu???betul ke?

Bismillah arrahman Arrahiim...

Apa khabar sahabat blogger sekalian, sudah lama aku tak post apa2 entri di sini, bukan apa, keadan kesihatan aku tak mengizinkan, aku ditimpa kecederaan yang tak disaangka semasa  menjalani kelas latihan silat, rusuk nombor tiga aku disahkan patah selepas buat pemeriksaan xray...aduuuii,,haru biru jadinye, semua benda tergendala,terpaksa lah aku berehat selama sebulan atas nasihat sang doktor..huhu..bunyinya macam seronok, ye lah,,dapat rehat,tapi dia punya bosan empunya badan saja lah yang tahu...huhuhu...aku ler tu....

arghh..apa yg aku nak tulis nih..beku kepala otak dah lama xmenulis nih....nanti la aku share entri2 yang menarik... sakit aku dah datang...
wassalam...

1 comment: