Saturday, April 02, 2011

Diriku milik ALLAH - Yang Maha Pencipta....

Bismillah Arrahman Arrahiim...

Apa khabar sahabat sekalian
....untuk entri kali ni, aku cuma nak kongsi beberapa keping gambar aku mengikut versi yang berlainan...haha,,bukan nak mencaPub ok,,ini cuma sekadar perkongsian..hihihi...

yang ni gambar aku versi terbaru, baru capture minggu lepas masa dinner silat cekak,,agak berisi dan membulat,,,hahaha,,,berat pun dah naik balik time ni dari 76 ke 80kg,,dasat giler ler,,,


yang ni pulak sebulan setengah yg sudah,,agak tembam jugak ketika ni,,,maklumlahmmhati tengah susah, makn pun banyak,,,lawak kan,,,tapi memang aku ni pelik sikit,,,,tu lah,,diri aku,,,gambar ni di capture masa aku join satu forum anjuran PMIUSM...


haaa,,gambar ni lak di capture masa cuti semester hujung tahun 2010..masa ni memg nampak kurus kan...haha,,jangan tertipu,,aku nampak kurus sebab aku pakai jubah,,jadi kebuncitan aku memang tak terserlah lansung,,,hahaha...masa ni aku baru balik dari masjid,,lepas isya'..


ehem,ehem....dah kahwin rupanya....hmmm,,,,oppss,,,, tersasul,, dah ramai kawan2 aku especially kawan fb aku tertipu dengan gambar ni,,semua marah aku sebab xjemput kahwin kononnya,,,sebenarnya gambar ni di capture pada bulan mac 2010,,dah setahun pun,,time ni aku kena jadi MC untuk dinner silat cekak usm,,pakaian ni je yg dorg bagi..so pakai je la...tapi ok la..agak segak jugak la aku time ni,,cewwaahhhh....


hmmm,,,gambar yg ini agak blainan sikit kan... masa ni time raya tahun 2009,,,dah dua tahun kot,,,masa ni tgh maintain lagi,,maklumla...baru lepas bulan pose,,huhuhu,,,,

ok lah,,,untuk kali ni,,byk ni jer gambar yg aku nak share ngan sahabt sekalian,,,nanti aku akn share pulak gambar2 artwork aku yg xseberapa tuh....insyaallah kalau masa nye sesuai.....

..WALLAHU A'LAM..




No comments:

Post a Comment