Sunday, April 10, 2011

release tension - round island, window shopping, watch movie..lalala~~~

Bismillah Arrahman Arrahiim....

apa khabar sahabat sekalian,,, kali ni aku kepilkan beberapa gambar terbaru aku,, gambar ni diambil masa aku 'hang out' dengan kawan silat aku,,, Ahad baru2 ni...saja nk release tension n dah lama xkeluar relaks otak....

gambar ni masa aku tgh makan laksa janggus di Balik Pulau, honestly aku memang xsuka makan laksa tapi disebabkan laksa ni agak famous la di Penang aku makan jugak,then ok la rasa nya,, sebelah laksa tu yang bulat cam dorayaki tu aiskrim goreng, yang ni memg favourite aku,,sedap banget...


ok,,gambar ni pulak time malamnye pulak, we all pakat ramai p makan dekat ABU,, kenapa ABU? sebab taukey dia orang panggil ABU, mamak la...ni 2nd time aku makan dekat cni, macam roti ada kt cni, roti LA, roti France, roti Itali, roi samurai.. yang dalam gambar ni namanya roti Taj Mahal, agak mahal, tapi yg ini member aku yang belanja sebab aku sahut cabaran dia untuk habiskan dlm tempoh 20 minit, tu pun selepas aku bantai Roti LA special n Samurai...hahaha...cam monster x...



gambar yg diatas ni pulak diambil masa we all stop dekat komtar untuk ambil duit dekat CiMB...
smepat lagi capture 2,3 keping gambar...lantak lah,bukan kamera aku pun,,,hak3~~
yang sebelah kirinya gambar asal,and kanannya setelah di'edit' by me..cewwahhh,,,hahaha,,,


yang ni pun di tempat yang sama,, one thing yg aku nak share, sebenarnya kemeja yg aku pakai tu baru je beli,,saja nak test pakai,,pastu dak2 sibuk suh posing,,hak2..aku pun pose la ala S***ir.... agak sama la walaupun xserupa...oooppsss...sori,,terperasan lak...
Ok lah kengkawan,,setakat ni dulu untuk entri kali ni,,,jumpa lagi untuk next entri...
WALLAHU A'LAM..

No comments:

Post a Comment